این مقاله در سال 2012 در یکی از معتبرترین مجلات دنیا به چاپ رسیده است. چکیده: هدف: هدف این مقاله بررسی اجرای چارچوب مدیریت کیفیت به عنوان یک ابزار استراتژیک برای مدیریت دولتی است. طرح / روش / رویکرد: این مقاله با یک مدل اولیه مبتنی بر فرایند شروع می شود؛ سپس این مدل را با اصول مدیریت کیفیت برای بهبود مستمر بهبود می دهد. با شناسایی عوامل مربوطه از ادبیات، به بررسی سودمندی آن در سیستم مدیریت کیفیت می پردازد. یافته ها: تجزیه و تحلیل تجربی چارچو .تاثیر رفتارهای شهروندی سازمانی و تعهدات سازمانی اعضا بر یادگیری سازمانی
اثرات متعادل کنندهی فرهنگ سازمانی بر روابط میان رفتار رهبری و تعهد سازمانی
چهارچوب مدیریت کیفیت برای تصمیم گیری مدیریت دولتی
چگونه رهبران بر رفتار ابتکاری کارکنان تأثیر می گذارند؟
بهبود خروجی های کارمند؛ تأثیرات وابسته (متقابل) هوش عاطفی مدیران و سبک رهبری
عوامل موفقیت مدیریت دانش در سازمانهای موقتی
توانمندسازی سازمانی و روانی (روان شناختی) در ارتباط بین مدیریت منابع انسانی و عملکرد
مدیریت , ,کیفیت ,دولتی ,مقاله ,یک , ,مدیریت کیفیت ,این مقاله ,مدیریت دولتی ,کیفیت برای ,گیری مدیریت دولتی ,چهارچوب مدیریت کیفیت
درباره این سایت